wtorek, 25 października 2016

Mały wstęp do świata czytelnictwa, czyli... 4 fakty o Omedze i książkach.

Witajcie, drodzy wędrowcy! 

Cieszę się, że zajrzałeś na ten blog, jakim jest ,,Biblioteka Książkoholika''. Jestem Omega, lub raczej Omega Wolf. Jak pewnie wiesz, będę dodawać tutaj napisane przeze mnie recenzje dotyczące książek. Jeśli chcesz polecić mi jakąś na start, proszę, kliknij TUTAJ i napisz komentarz. Będzie mi z tego powodu bardzo miło - będę wtedy miała świadomość, że ktokolwiek zagląda na mojego bloga. Na stronę będę wrzucać w szczególności recenzje, ale będą pojawiać się również podsumowania miesiąca i tagi. Zanim jednak zaczniesz wszystko czytać... Zapraszam na... 4 fakty o Omedze (o mnie) i książkach!

Fakt nr. 1 

Mam trzy ulubione serie książek. Nie potrafiłam wybrać między nimi, więc jest to:
-Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
-Olimpijscy Herosi
-Apollo i Boskie Próby. 

Fakt nr. 2 

Jak można wywnioskować z powyższego faktu, moim ulubionym autorem jest Rick Riordan. Podziwiam go za sarkastyczny humor, tak dziwnie podobny do mojego. 

Fakt nr. 3 

Uwielbiam mitologie. Prawdopodobnie to dlatego tak przepadam za Rickiem Riordanem i jego wszystkimi seriami. Grecka, nordycka i egipska - to jest mój świat. Znam również trochę rzymskiej... ale niestety to ,,trochę'' ogranicza się do znajomości ich imion. Dziękuję ci, wujku Riordanie, że nauczyłeś mnie chociaż tyle!

Fakt nr. 4

Piszę opowiadania. Jest to moje ogromne hobby. Stwierdzam jednak, że moje opowieści nie będą pojawiać się na blogu. Cóż... chyba, że ktoś będzie chciał. 

To będzie na tyle. Oczywiście tyle, ale na dzisiaj! Mam nadzieję, że parę osób będzie czytało moje recenzje, a może nawet zaobserwuje i skomentuje? Kto wie? 

Omega


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz